System do zarządzania zasobami i procesami IT
ITManager to oprogramowanie, które zapewnia zgodne z najlepszymi praktykami centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz procesami IT w organizacji. Wbudowany w system zestaw narzędzi wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach, a modułowa budowa pozwala dobrać i wdrożyć wymagane funkcjonalności. Wdrożenie systemu ITManager jest profesjonalną i kompleksową usługą, która obejmuje instalację oprogramowania, indywidualną parametryzację, szkolenie administracyjne dla zespołu IT oraz wsparcie powdrożeniowe. To rozwiązanie, które nie tylko pomoże zarządzać infrastrukturą informatyczną ale i zwiększy ogólny poziom bezpieczeństwa firmy.
IT Manager umożliwia ciągłe monitorowanie stanu i wydajności infrastruktury IT, w tym serwerów, sieci, urządzeń końcowych oraz aplikacji.
Pozwala na efektywne zarządzanie zasobami IT, takimi jak sprzęt komputerowy, oprogramowanie, licencje, dane i usługi chmurowe. W IT Manager program samodzielnie może przeskanować całą sieć w celu wykrycia zainstalowanego oprogramowania i pomóc w sklasyfikowaniu go jako legalne/nielegalne oraz w jakim stopniu wykorzystywane. Dzięki czemu do zarządzania zasobami wystarcza nam jedno rozwiązanie. W świecie it, IT Manager to nieoceniona pomoc w inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
Monitorowanie użytkowników umożliwia śledzenie ich aktywności w infrastrukturze IT, w tym dostęp do zasobów, korzystanie z aplikacji oraz wykonywane czynności. Dzięki temu narzędziu administratorzy mogą monitorować wydajność i bezpieczeństwo użytkowników oraz identyfikować potencjalne zagrożenia i nadużycia.
Umożliwia obsługę zgłoszeń i próśb użytkowników dotyczących problemów technicznych oraz dostarczają narzędzia do zarządzania nimi, w tym śledzenie postępu, kategoryzację i priorytetyzację zgłoszeń ułatwiając zarządzanie procesami it. Dodatkowo, funkcja zdalnej pomocy umożliwia administratorom zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników oraz udzielanie im wsparcia technicznego poprzez zdalne sterowanie ich urządzeniami. To zapewnia szybką reakcję na problemy użytkowników, minimalizuje czas przestoju oraz poprawia satysfakcję klientów. Service Desk ułatwia też zarządzania zasobami poprzez tworzenie ścieżek akceptacyjnych np. przy wydawaniu sprzętu bądź dostępów do danych aplikacji.
Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków twardych umożliwia precyzyjną identyfikację zainstalowanego oprogramowania. W połączeniu z ewidencją zakupionych licencji system pozwala na wykonanie wewnętrznego audytu legalności oprogramowania.
Automatyczna inwentaryzacja konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych komputerów. Dzięki automatycznej analizie zmian konfiguracji oraz odczytywaniu aktualnych parametrów możliwe jest powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.
Dzięki zdalnemu połączeniu ze stanowiskiem komputerowym w formie przejęcia pulpitu oraz transferu plików w sieci LAN/WAN administrator ma możliwość zarządzania wykonywaniem kopii zapasowych oraz instalowania skryptów i programów w skali całej organizacji.
Strefa systemu umożliwia centralne zarządzanie posiadanymi zasobami. Wbudowany kreator pozwala utworzyć dowolny typ zasobu, opisać go wymaganymi atrybutami oraz powiązać z dowolnym innym obiektem. Proces inwentaryzacji wspiera dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne.
Zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz umowami SLA – to elementy systemu, które pozwalają uporządkować pracę zespołu IT oraz wdrożyć dobre praktyki ITIL. Nowoczesny, responsywny interfejs WWW zapewnia prosty sposób rejestracji oraz obsługi zgłoszeń.
Bezpieczną, wydajną i szyfrowaną komunikację wewnątrz organizacji umożliwia wbudowany Komunikator. Użytkownicy mogą wysyłać wiadomości tekstowe, wykonywać połączenia audio-wideo, udostępniać ekran oraz tworzyć zdalne konferencje.
Obsługa wniosków wymagających akceptacji osób decyzyjnych np. nadanie uprawnień do systemów informatycznych (wsparcie procesów RODO), przyjęcie pracownika czy zakup sprzętu.
Odczyt informacji o aktywności pracowników. Pełny przegląd logowania, uruchamianych aplikacji, kopiowanych danych, odwiedzanych stron internetowych, jak również analiza wydruków.
Poprawione bezpieczeństwo dzięki cyklicznemu skanowaniu sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Protokół SNMP dostarcza informacji na temat drukarek oraz urządzeń sieciowych. Analizowany jest również ruch sieciowy oraz powiązania pomiędzy urządzeniami w formie mapy sieci.
IT Manager to zaawansowany program typu ITSM (IT Service Management), który wspiera zarządzanie usługami IT w firmie. ITSM to podejście do zarządzania technologią informacyjną, które koncentruje się na dostarczaniu i wspieraniu usług IT w sposób zorganizowany i zgodny z potrzebami biznesowymi. Dzięki ITSM firmy mogą efektywnie zarządzać incydentami, zmianami, zasobami IT oraz automatyzować procesy, co pozwala działom IT na sprawniejsze działanie, szybsze rozwiązywanie problemów i lepszą kontrolę nad infrastrukturą IT. IT Manager, jako narzędzie ITSM, wspiera te działania, podnosząc jakość usług i zadowolenie użytkowników.
On-Site na twoim serwerze. Wraz ze wsparciem producenta.
W chmurze, na dedykowanym hostingu lub u ciebie on-stie.
Rozumiemy, że każda infrastruktura IT jest inna. Dlatego pomożemy Ci w testach ITManager’a. Od momentu instalacji przez skonfigurowanie go pod was a kończąc na stałym wsparciu.
Zaczynamy od rozmowy, by zrozumieć pokrótce Twoją sytuację i dowiedzieć się, do czego chcesz wykorzystać ITManager’a. Dzięki temu możemy zaproponować Ci najlepszy sposób licencjonowania oraz dogodny termin spotkania. Jeśli to możliwe, przygotujemy dla Ciebie od razu wstępną ofertę.
Pokażemy Ci rozwiązanie na przykładzie Twoich potrzeb i jeśli będziesz zainteresowany, umówimy się na wstępne darmowe wdrożenie, byś mógł zobaczyć czy koncepcja ITSM, ma sens w twojej organizacji. Dostaniesz też ofertę szytą pod Ciebie.
Na spotkaniu pomożemy ci bezpiecznie wdrożyć rozwiązanie ITManager’a. Nauczymy Cię korzystać z programu, Dostaniesz też dedykowaną osobę, która będzie czuwać nad Twoją instalacją.
Jeśli uznasz, że rozwiązanie spełnia Twoje warunki, możemy Ci pomóc we wdrożeniu go na całą organizację oraz w szkoleniach zespołu. Po zakupie w ramach wsparcia możesz też liczyć na stały kontakt do przypisanego tobie inżyniera.
Skontaktuj się
Zostaw dane – oddzwonimy lub jeśli wolisz, odpiszemy.
Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Dodatkowo, jeśli masz jakieś kwestie do omówienia, możesz wypełnić pole wiadomości, abyśmy mogli lepiej przygotować się do naszej rozmowy.