ITManager (ITSM)

System do zarządzania zasobami i procesami IT

Logo Itmanager
Ikonka CPU
Opis Produktu
ikonka licencjonowanie
Licencjonowanie
ikonka testy
Jak przebiegają testy (POC)
ikonka wycena
Wycena
faq
Najczęstsze pytania (FAQ)
Mężczyzna na zielonym tle wskazuję wartości wynikające z posiadania itmanagera

To rozwiązanie zainteresuje Cię jeśli:

ITManager
System do zarządzania zasobami i procesami IT

ITManager to oprogramowanie, które zapewnia zgodne z najlepszymi praktykami centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz procesami IT w organizacji. Wbudowany w system zestaw narzędzi wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach, a modułowa budowa pozwala dobrać i wdrożyć wymagane funkcjonalności. Wdrożenie systemu ITManager jest profesjonalną i kompleksową usługą, która obejmuje instalację oprogramowania, indywidualną parametryzację, szkolenie administracyjne dla zespołu IT oraz wsparcie powdrożeniowe. To rozwiązanie, które nie tylko pomoże zarządzać infrastrukturą informatyczną ale i zwiększy ogólny poziom bezpieczeństwa firmy.

Główne funkcje ITManager’a

01

Monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą Informatyczną

IT Manager umożliwia ciągłe monitorowanie stanu i wydajności infrastruktury IT, w tym serwerów, sieci, urządzeń końcowych oraz aplikacji.

02

Moduł Inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania

Pozwala na efektywne zarządzanie zasobami IT, takimi jak sprzęt komputerowy, oprogramowanie, licencje, dane i usługi chmurowe. W IT Manager program samodzielnie może przeskanować całą sieć w celu wykrycia zainstalowanego oprogramowania i pomóc w sklasyfikowaniu go jako legalne/nielegalne oraz w jakim stopniu wykorzystywane. Dzięki czemu do zarządzania zasobami wystarcza nam jedno rozwiązanie. W świecie it, IT Manager to nieoceniona pomoc w inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.

03

Monitorowanie użytkowników

Monitorowanie użytkowników umożliwia śledzenie ich aktywności w infrastrukturze IT, w tym dostęp do zasobów, korzystanie z aplikacji oraz wykonywane czynności. Dzięki temu narzędziu administratorzy mogą monitorować wydajność i bezpieczeństwo użytkowników oraz identyfikować potencjalne zagrożenia i nadużycia.

04

Service Desk i zdalna pomoc

Umożliwia obsługę zgłoszeń i próśb użytkowników dotyczących problemów technicznych oraz dostarczają narzędzia do zarządzania nimi, w tym śledzenie postępu, kategoryzację i priorytetyzację zgłoszeń ułatwiając zarządzanie procesami it. Dodatkowo, funkcja zdalnej pomocy umożliwia administratorom zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników oraz udzielanie im wsparcia technicznego poprzez zdalne sterowanie ich urządzeniami. To zapewnia szybką reakcję na problemy użytkowników, minimalizuje czas przestoju oraz poprawia satysfakcję klientów. Service Desk ułatwia też zarządzania zasobami poprzez tworzenie ścieżek akceptacyjnych np. przy wydawaniu sprzętu bądź dostępów do danych aplikacji.

Pozostałe wyróżnione funkcje ITManager’a

Ikonka procesora

Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków twardych umożliwia precyzyjną identyfikację zainstalowanego oprogramowania. W połączeniu z ewidencją zakupionych licencji system pozwala na wykonanie wewnętrznego audytu legalności oprogramowania.

ikonka systemu

Automatyczna inwentaryzacja konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych komputerów. Dzięki automatycznej analizie zmian konfiguracji oraz odczytywaniu aktualnych parametrów możliwe jest powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.

ikonka chmury komputera i serwera

Dzięki zdalnemu połączeniu ze stanowiskiem komputerowym w formie przejęcia pulpitu oraz transferu plików w sieci LAN/WAN administrator ma możliwość zarządzania wykonywaniem kopii zapasowych oraz instalowania skryptów i programów w skali całej organizacji.

ikonka telefonu i sieci

Strefa systemu umożliwia centralne zarządzanie posiadanymi zasobami. Wbudowany kreator pozwala utworzyć dowolny typ zasobu, opisać go wymaganymi atrybutami oraz powiązać z dowolnym innym obiektem. Proces inwentaryzacji wspiera dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne.

ikonka wyszukiwania

Zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz umowami SLA – to elementy systemu, które pozwalają uporządkować pracę zespołu IT oraz wdrożyć dobre praktyki ITIL. Nowoczesny, responsywny interfejs WWW zapewnia prosty sposób rejestracji oraz obsługi zgłoszeń.

ikonka komunikacji przez internet

Bezpieczną, wydajną i szyfrowaną komunikację wewnątrz organizacji umożliwia wbudowany Komunikator. Użytkownicy mogą wysyłać wiadomości tekstowe, wykonywać połączenia audio-wideo, udostępniać ekran oraz tworzyć zdalne konferencje.

ikonka komunikatu i komputera

Obsługa wniosków wymagających akceptacji osób decyzyjnych np. nadanie uprawnień do systemów informatycznych (wsparcie procesów RODO), przyjęcie pracownika czy zakup sprzętu.

ikonka użytkownika i komputera

Odczyt informacji o aktywności pracowników. Pełny przegląd logowania, uruchamianych aplikacji, kopiowanych danych, odwiedzanych stron internetowych, jak również analiza wydruków.

ikionka sieci lan

Poprawione bezpieczeństwo dzięki cyklicznemu skanowaniu sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Protokół SNMP dostarcza informacji na temat drukarek oraz urządzeń sieciowych. Analizowany jest również ruch sieciowy oraz powiązania pomiędzy urządzeniami w formie mapy sieci.

IT Manager program typu ITSM

IT Manager to zaawansowany program typu ITSM (IT Service Management), który wspiera zarządzanie usługami IT w firmie. ITSM to podejście do zarządzania technologią informacyjną, które koncentruje się na dostarczaniu i wspieraniu usług IT w sposób zorganizowany i zgodny z potrzebami biznesowymi. Dzięki ITSM firmy mogą efektywnie zarządzać incydentami, zmianami, zasobami IT oraz automatyzować procesy, co pozwala działom IT na sprawniejsze działanie, szybsze rozwiązywanie problemów i lepszą kontrolę nad infrastrukturą IT. IT Manager, jako narzędzie ITSM, wspiera te działania, podnosząc jakość usług i zadowolenie użytkowników.

Licencjonowanie

obraz symbolizujacy licencje wieczysta itmanagera

On-Site na twoim serwerze. Wraz ze wsparciem producenta.

obrazek symbolizujący subskrypcje itmanagera

W chmurze, na dedykowanym hostingu lub u ciebie on-stie.

Zapytaj o szybką wycenę rozwiązania

Jak przebiegają testy ITManager’a (ITSM)

Rozumiemy, że każda infrastruktura IT jest inna. Dlatego pomożemy Ci w testach ITManager’a. Od momentu instalacji przez skonfigurowanie go pod was a kończąc na stałym wsparciu.

01. Krótka rozmowa z doradcą (10 min)

Zaczynamy od rozmowy, by zrozumieć pokrótce Twoją sytuację i dowiedzieć się, do czego chcesz wykorzystać ITManager’a. Dzięki temu możemy zaproponować Ci najlepszy sposób licencjonowania oraz dogodny termin spotkania. Jeśli to możliwe, przygotujemy dla Ciebie od razu wstępną ofertę.

02. Spotkanie i Oferta (1h)

Pokażemy Ci rozwiązanie na przykładzie Twoich potrzeb i jeśli będziesz zainteresowany, umówimy się na wstępne darmowe wdrożenie, byś mógł zobaczyć czy koncepcja ITSM, ma sens w twojej organizacji. Dostaniesz też ofertę szytą pod Ciebie.

03. POC (2-3h)

Na spotkaniu pomożemy ci bezpiecznie wdrożyć rozwiązanie ITManager’a. Nauczymy Cię korzystać z programu, Dostaniesz też dedykowaną osobę, która będzie czuwać nad Twoją instalacją.

04. Decyzja i stała pomoc powdrożeniowa (nawet 24/h)

Jeśli uznasz, że rozwiązanie spełnia Twoje warunki, możemy Ci pomóc we wdrożeniu go na całą organizację oraz w szkoleniach zespołu. Po zakupie w ramach wsparcia możesz też liczyć na stały kontakt do przypisanego tobie inżyniera.

przebieg procesu testów ITManagera

Skontaktuj się

Zapytaj o darmowy test rozwiązania

Interesuję cię zarządzanie infrastrukturą IT?

Skontaktuj się z nami!

Zostaw dane – oddzwonimy lub jeśli wolisz, odpiszemy.

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Dodatkowo, jeśli masz jakieś kwestie do omówienia, możesz wypełnić pole wiadomości, abyśmy mogli lepiej przygotować się do naszej rozmowy.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania dotyczące ITManagera

Czy można zrobić audyt na życzenie urządzeń i oprogramowania?

Tak. Raport taki może być też cyklicznie robiony przez oprogramowanie i wysyłany do osoby odpowiedzialnej.

Czy licencje mogą być zwalniane/płynne między urządzeniami?

Tak. Nie ma problemu by płynnie zmieniać, którymi stacjami roboczymi chcemy zarządzać.

Czy licencja jest przypisana do konkretnego urządzenia?

Tak. Na urządzeniu jest instalowany agent który zabiera z puli licencje. Nie ma jednak problemu by daną licencję zwolnić na rzecz innego urządzenia bądź, by niewykorzystywana licencja trafiła z powrotem do puli.

Czy można zbudować proces np. urlopowy? Wraz ze ścieżka akceptacyjna?

Tak. Jest to jedna z przewag konkurencyjnych tego rozwiązania nad jego podobnymi. System oferuje tworzenie wielu procesów, które mogą automatyzować naszą pracę.

Czy można zaplanować aktualizacje?

Tak. Można zarządzać aktualizacjami poprzez planowanie ich realizacji.